تولددددمکلییییهپیییییی...و همییینکبنده ۱۴ ساله میشممممیه سال بزرگتر شدمیه سال خانوم تر شدمیه سال جیگرتر شدمیه سال عشق تر شدمو یه سال خودشیفته تر:-یه دور دیگه دور خورشید زدیمیه سال دیگه گذشتبزرگ شدنو دوس ندارمامسال سال بدی نبود ولی سال خوبیم نبودحالا واس این روز فرخندهکه خیلیییی روز مهمیهچون اگه من نبودم خیلیییاتونم نبودیدالبته من تولدم دیروز بود ولیهمه ابان سرااای من اسسسستبفرماییید ادامه مطلببب رویاها...
ما را در سایت رویاها دنبال میکنید
برچسب: تولدم مبارررک, نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: جمعه 28 آبان 1395 ساعت: 6:29